Website Design & Digital Marketing Cumbria from KCS

 

شرکت شما در برهه ای از تاریخ خود یک طراحی وب سایت را مجدداً طی کرده است.

 

هک ، اگر مانند اکثر مشتری هایی هستید که من با آنها کار کرده ام ، چندین مورد طراحی مجدد وب سایت را پشت سر گذاشته اید.

 

هر بار ، شما طراحی ها را هفته ها دقیق بررسی می کنید و از طریق عملکرد عناصر مختلفی که در هر صفحه ظاهر می شوند صحبت می کنید.

 

در پایان ، فوق العاده به نظر می رسد. شما سایت را راه اندازی می کنید و منتظر می مانید تا سرنخ های شما ریخته شود.

 

و شما صبر کنید و صبر کن.

 

شروع به عرق کردن می کنید زیرا ده ها هزار دلار صرف یک وب سایت جدید کرده اید و افراد فرم ها را پر نمی کنند یا با چت ارتباط برقرار نمی کنند.

 

یک عنصر مهم در وب سایت شما وجود دارد که متأسفانه در هنگام تبدیل بازدیدکنندگان نادیده گرفته می شود و اغلب از همه تأثیرگذار است: کپی وب سایت شما.

 

 

اغلب اوقات ، این مرحله در حین طراحی مجدد سریع انجام می شود ، یا افرادی که واقعاً تجارت شما را درک نمی کنند ، افرادی هستند که وظیفه نوشتن نسخه را دارند.

 

ظاهر و احساس وب سایت شما احتمالاً خوب است. عملکرد ممکن است مسئله ای نباشد. قبل از شروع به طراحی مجدد یا توسعه مجدد وب سایت خود ، نگاه کنید تا ببینید چگونه می توانید ابتدا محتوای موجود در آن را بهبود ببخشید.

 

در اینجا ، من هفت مورد اصلی را برای شما نشان می دهم که چرا کپی وب سایت شما طنین انداز چشم اندازها نیست و اینکه برای بهبود تجربه آنها و افزایش احتمال تبدیل آنها می توانید چه کاری انجام دهید.

 

1. شما توضیح نمی دهید که چگونه محصول یا خدمات شما به آنها کمک می کند

اگر از شما بخواهم که مزایای محصول یا خدمات خود را ذکر کنید ، ابتدا درباره چه چیزی فکر می کنید؟

 

آیا ذهن شما بلافاصله به جای مزایای آن برای مشتریانتان ، به سراغ عناصر یا م componentsلفه های خود رفته است؟

 

به عنوان مثال ، اگر محصول شما یک نرم افزار برنامه سئو چیست  ریزی مالی است و یکی از اولین چیزهایی که به ذهن شما خطور کرده است ، ادغام CRM آن است ، شما به یک ویژگی فکر می کنید نه یک مزیت.

 

یک نظارت معمول در وب سایت ها ، ویژگی های پیام رسانی به عنوان مزایا است. ویژگی ها غالباً جزئی از محصول یا خدمات شما هستند ، در حالی که منافع آن چیزی است که کاربر می تواند با محصول یا خدمات انجام دهد یا انجام دهد.

 

با همان مثال همراه باشید ، اگر این ویژگی یکپارچه سازی CRM نرم افزار شماست ، داشتن یک دید کلی نسبت به اطلاعات مالی مشتری شما یک مزیت است.

 

اگرچه برای چشم اندازها مهم است که از ویژگی های محصول یا خدمات خود مطلع شوند ، اما درک آنها از مزایای این ویژگی ها برای آنها حیاتی است.

 

مسئول تحریریه IMPACT Ramona Sukhraj به صراحت می گوید:

 

"هیچ کس نمی خواهد در مورد شما یا محصول شما چیزی بشنود ، به ویژه هنگامی که می خواهید آن را به آنها بید. اران فقط می خواهند درمورد آنچه در آن قرار دارد بشنوند. آنها می خواهند بدانند که شما چه ارزشی برای زندگی آنها برای دیگران دارید. "

 

اگر می خواهید چشم اندازهای شما به راحتی راه حل خود را به عنوان مورد نیاز آنها شناسایی کنند ، پس باید به روشنی بیان کنید که راه حل شما چگونه به آنها کمک می کند یا بهتر می شود.

 

2. شما در قیمت گذاری پیشرو نیستید

من بیش از یک سال است که قصد برنامه ریزی عروسی خود را دارم. اگر به دلایلی از قبل نمی دانید ، عروسی گران است.

 

وقتی من برای اولین بار برنامه ریزی را شروع کردم ، تحقیقات زیادی انجام دادم. من نمی خواستم فقط با هر نده ای کار کنم ، می خواستم اطمینان حاصل کنم که سرمایه گذاری برای روز ما به خوبی هزینه خواهد شد. آیا می دانید بزرگترین مشکلی که در طی تحقیقاتم به طور مداوم با آن روبرو شدم چه بود؟

 

من نتوانستم قیمت را پیدا کنم

 

صرف نظر از صنعت شما ، مردم می خواهند بدانند که هزینه ای قبل از برای آنها چقدر هزینه دارد.

 

 

روز آموزش HubSpot

اکنون ، من مطمئن هستم که لیست طولانی دلایل اینکه چرا نمی توانید قیمت گذاری خود را مشخص کنید در ذهن شما جریان دارد:

 

افراد زمینه کافی برای توجیه هزینه را نخواهند داشت

هزینه بستگی به عوامل مختلفی دارد که در فرآیند تعیین می شود

رقبا اکنون می توانند میزان شارژ ما را ببینند

و در و در

اما من به شما قول می دهم که به هر دلیلی که به دلیل عدم درج قیمت در وب سایت خود داشته باشید ، یک راه حل و تکذیب وجود دارد:

 

زمینه نوشتاری یا ویدئویی را برای دلیل شارژ کاری که انجام می دهید ارائه دهید. کسانی که هنوز احساس می کنند توانایی پرداخت هزینه شما را ندارند ، به هر حال برای محصول یا خدمات شما مناسب نیستند (و شما فقط وقت تیم خود را صرف دانستن این موضوع کردید).

یک دامنه کلی بگنجانید و در مورد عوامل تعیین کننده ای که می توانند هزینه را به سمت بالا یا پایین ببرند صحبت کنید.

آیا شما ایده ای از هزینه های رقابت خود دارید؟ خوب ، حدس بزنید ، آنها همچنین ایده ای را از آنچه شما شارژ می کنید ، دارند! پیش قدم بودن در مورد هزینه ، تقریباً همانطور که روی ار شما تأثیر می گذارد ، روی رقبا تأثیر نمی گذارد.

می خواهید چند صفحه قیمت گذاری با کیفیت برای خودتان ببینید؟ این نمونه ها را بررسی کنید.


لوگو سایت سایت ,هزینه ,محصول ,انجام ,مورد ,ویژگی ,قیمت گذاری ,طراحی مجدد ,برنامه ریزی ,برای آنها ,وجود دارد منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دانلود آهنگ های جدید آموزش آسان برای همه جراحی بینی,جراحی فک و صورت,جراحی زیبایی در تهران کتابخانه عمومی دانش ایران خاص دکتر فرامرز صفایی پیروز روانشناس خوب در آبادان دکتر جعفر نیک نظر